Warm aanbevolen campagnes

De uitdaging bij Vaillant was er eentje op 2 niveaus. Zowel op B2B als op B2C vlak werden er resultaten verwacht. Door alles strategisch en vormelijk op elkaar af te stemmen werden die resultaten wel degelijk behaald. Aan B2B kant werd gekozen voor een sterke mix van creatieve DM en getargette online campaigning, aan B2C zijde werd geopteerd voor een mediamix met radio, print en online (pre-roll video). Ondanks de strakke huisstijl en merkbewaking werd er toch telkens in geslaagd om met de nodige creativiteit een opvallende campagne neer te zetten.

Vaillant – Sabine Ryheul (marketing Director Vaillant) : “We hebben samen met Joachim een aantal mooie campagnes ontwikkeld, die veel succes hebben gehad. Joachim is een opvallende en zeer creatieve persoonlijkheid. De naam van zijn nieuwe agency past volledig bij hem. Ik wens hem heel veel succes.”

*case gerealiseerd als Creative Director/partner bij Wondergarden


 

 

Back