Hello Happiness!

Vayamundo is de nieuwe merknaam van de vakantieclubs van ACV-BIE. Voorheen een onduidelijk imago maar sinds 2014 doorgestart met een frisse nieuwe naam, logo en huisstijl en alle daarbij horende toepassingen. Omdat een merk-identiteit niet alleen beeld is, werd er bovendien geluid aan het merk toegevoegd. Er werd een toepasselijke themasong geschreven “Hello Happiness”. De song werd in een later stadium zelfs door Belle Perez gereleased als eerste single van haar come-back album. On top werd Belle Perez ambassadrice voor de Vayamundo Clubs wat nog eens extra aandacht opleverde. De lancering van de nieuwe naam en branding was een B2C als B2B verhaal (intern naar de vakbond – extern naar de consument-reiziger) Een mediamix bestaande uit radio, print, DM, online zorgde voor de juiste rumour. Ondertussen breidt Vayamundo zijn activiteiten verder en verder uit tot zelfs over onze landsgrenzen. Een groeiverhaal vol positiviteit!

Jo De Bock (Gedelegeerd bestuurder Vayamundo) : “Wat doe je als uw organisatie een doorstart nodig heeft? Beroep doen op de creatieve en strategisch sterke Joachim Heuvinck en genieten van de groei en de nieuwe dynamiek die iedereen ervaart”.

*case gerealiseerd als Creative Director/partner bij Wondergarden


 

 

 

Back