Bouwen aan je thuis

Het verhaal van Zelfbouwmarkt is een prachtig voorbeeld van hoe je een lokaal merk tot een nationaal brand omtuned. De vraag in het voorjaar van 2010 is om het merk een nieuwe positionering te geven: vrouwelijker, toegankelijker en liefst met behoud van het huidige klantenbestand . Een evenwichtsoefening zowel op vlak van merkidentiteit, strategie als look en feel. Het resultaat is een bijzonder sterk en mooi merk geworden met een heel opvallende merkidentiteit zowel visueel als auditief (u kan het deuntje ongetwijfeld meefluiten – luister anders eens op www.elvisjackson.be ), die doorheen alle kanalen consequent wordt toegepast (radio, TV, folder, online, POS, signage, etc…). Na 7 jaar bouwen staat er dan ook een merk dat mooie resultaten neerzet in een harde competitieve markt.


Stijn Desmet (Eigenaar/CEO Zelfbouwmarkt) : "Joachim is een vat vol positieve creativiteit met eindeloos enthousiasme! "

Elise Desmet (Eigenaar/marketing Zelfbouwmarkt) : “Steeds alle vertrouwen in Joachim zijn creatieve brein en uitwerking van zijn ideeën. Topkerel om mee samen te werken!”

*case gerealiseerd als Creative Director/partner bij Wondergarden


 

 

 

00:00
00:00

Back