Een feest in huis!

De samenwerking met Domo Elektro is een verhaal van samen groeien en elkaar inspireren. Eerst bij Indus Advertising en daarna bij Wondergarden. De rode draad is “creativiteit” zowel aan klantzijde als aan bureauzijde. Waar grote spelers met heel klassieke campagnes uitpakken kiest Domo Elektro voor een uitgesproken creatieve en frisse aanpak. Dat resulteerde in opvallende TVspots (stopmotion) maar ook opvallende brand activation campagnes met acties als “De Megamama - 2009” (moederdagactie met uitgebreide samenwerking met de media en een bekende jury), “Win een keukenprins - 2010” (wedstrijd met een chef aan huis gedurende 8 avonden), “Een avondje uit bij Piet Huysentruyt” (weekend weg naar het pas geopende restaurant Likoké van PH), een roadshow met een Waffle-kar (showcase en activatie voor 25 jaar DOMO). Maar er werd ook op inhoud gewerkt met sterke corporate PR nav 25 jaar Domo (125K euro resultaat) of inzetten op merkbouwen met een sterke audiosignatuur. Domo Elektro dat zelf enorm innoverend uitpakt als merk in combinatie met ceativiteit in de campagnes zorgt voor vuurwerk naar de consument en dat vertaalt zich elk jaar in stevige groeicijfers.


Wim De Voeght (Eigenaar Domo Elektro) : “Joachim is bij Domo Elektro als een kind in een speelgoedwinkel. Met zijn uitgesproken creatieve visie, soms zotte ideeën maar vooral hands-on aanpak en enthousisiasme hebben we samen fantastische campagnes gerealiseerd.”

*case gerealiseerd als Creative Director/partner bij Wondergarden


 

 

 

Back